Midden-Amerika reis

¡Hola Amigos!

Na vandaag de laatste hepatitis A + B prik gehaaldte hebbenis er nu nog een week over omte denken wat ik ga vergeten, ook nog te werken en in de regen zitten wachten en hierna zullen jullie het volgende verhaal kunnen lezen vanuit Panama City. Wantdan ga ik met Robert voor 6,5 week naarMidden-Amerika.En wel naar Panama, Costa Rica en Nicaragua.Wat we precies gaan bezoeken hebben we niet geheel ingepland maar wat we wel weten is dat we dus heen vliegen naar Panama City en weer terug vanaf Managua, Nicaragua. Logischerwijs zal onze reis dus noordelijk door bovengenoemde landen gaan. Waar we precies langs zullen gaan komen jullie dus vanzelf te weten middels deze geweldige blog.

Wat ons te wachten staat is in ieder geval veel Tropisch Regenwoud, Luiaarden, Miereneters, Nog meer regenwoud, Stranden, nog meer stranden, tropische eilanden,Apen,Mooie Vogels, Spinnen, Slangen,Insecten.Prachtig allemaal!Ow en laatst maar zeker niet het minst: Regen! Dit omdat we er voor gekozen hebben tijdens het regenseizoen op reis te gaan. Wat vele buien met zich mee zal brengen, lekker verfrissend (Voor WIDM kijkers onder ons, Denk aan Nicaragua WIDM 2011). Wat nog een beetje spijtig is, is dat ik met mijn spaanse zelfstudie cursus niet verder ben gekomen als les 2 en we het dus zullen moeten doen met een Hoe&Wat Spaans toeristen boekje. Dikke prima dus!

Op deze Blog zal ik voor geintereerden en ook voor mezelf verhalen schrijven en ook foto's plaatsen.

Adios,

Mathijs

baas

niño pequeño y divertido de la mía!

Marije

Jaaaaaaaaa leuk apen en luiaarden! Ben NU al benieuwd naar de foto's!

lies en wiel

Hee Mathijs rn Robert,
Vandaag deze URL gekregen. Heel veel plezier op jullie rondreis en vooral goed uitkijken voor die luipaarden. We hebben gehoord dat die niet te aaibaar zijn. How about the bugs?

Greetz
Wiel en Lies

Sandra

Oew, nog 1 nachtje slapen, spannend!! Heel veel plezier in M-Amerika en geen dingen doen die ik ook niet zou doen ;-)

oda

He Mathijs, wat een mooi verhaal. Op die wandeling zijn wij natuurlijk vooral jaloers. Geniet van de prachtige omgeving groetjes van ons allen!